Bun venit! :) (gândurile surorii mele)

s19Acest univers virtual mi-a făcut mult bine. Sper din suflet să îți facă și ție cel puțin așa mult bine…

Căutând urma Creatorului și pășind vei lăsa și tu o urmă. Mă rog să lași o urmă sfântă, luminoasă, profundă…pentru cei de lângă tine să pentru cei ce vor veni după tine.

Mă rog ca acest blog să devină jurnalul tău deschis, modul tău de vorbi lumii despre Dumnezeu, despre bunătatea Lui, despre credincioșia Lui. Să fie urma ta … vizibilă, cu văi și munți, cu fotografii, gînduri, pasiuni. Să nu uiți niciodată să spui lumii despre lucrările Lui.

Am încredere în tine, cea care te-ai adăpostit în Dumnezeu. Sunt sigură că ne vei uimi cu darurile ce-ți îmbracă ființa, daruri în care de multe ori nu ai încredere.

Spor la muncă!

„Urmați dar pilda lui Dumnezeu ca niște copii prea iubiți…

Trăiți în dragoste, după cum și Hristos ne-a iubit și S-a dat pe Sine pentru noi „ca un prinos și ca o jertfă de bun miros, lui Dumnezeu.”

Odinioară erați întuneric, dar acum sunteți lumină în Domnul. Umblați deci ca niște copii ai luminii.”

(Efeseni 5)

Andreea Stanciu

Lasă un comentariu